Valberedningen

Vill du sitta i styrelsen?

Vid den årliga stämman brukar styrelsen förnyas med en eller flera personer. Tveka inte, dina erfarenheter kan vara det som behövs, kontakta någon ur valberedningen!

Christer Morén, sammankallande
christer.moren@gmail.com

Åke Nithenius
ake.nithenius@hotmail.com

Elisabeth Nyberg
elisabeth.lonnnyberg@swipnet.se

Eva Thunander
eva.thunander@telia.com

Vill du vara med och påverka styrelsearbetet i vår förening?

Vi söker engagerade medlemmar till styrelsearbetet i brf Eneby torg. Vår bostadsrättsförening anses som mycket välskött och vi har alltid arbetat ansvarsfullt och med god insikt i alla de komplicerade frågor som en förening av denna storlek har att lösa.
Du kan vara den resurs vi behöver. Vi söker gammal som ung.
Styrelsens arbete och kompetens säkerställer våra bostadsrätters värde och bidrar till att göra föreningen attraktiv. Ta chansen att bidra med dina kunskaper samtidigt som du får ta del av den kunskap och erfarenhet som redan finns. Ring någon av oss i valberedningen, eller maila.

Vill du vara med och forma Brf Eneby torgs framtid, hör av Dig redan idag till någon av
medlemmarna i valberedningen!